Treningstid i gymsal

Gratis lån av gymsal til trening!

Bedriftsidrettslag som er medlem hos oss og som ønsker gymsaler for trening HØSTEN 2024 / VÅREN 2025 må søke om dette
innen 15.august 2024. Etter dette tar vi i mot søknader dersom vi har ledig kapasitet i gymsalene.
NB! Kun lag som har tatt i bruk KlubbAdmin (KA) eller Medlemsportalen vil bli tildelt gymsal.
Vi ber om at lagene setter opp ønsket skole/bydel, så vil vi fordele vår tildelte tid så godt som mulig.

Lagene som søker innen fristen får tilbakemelding fra oss innen 1.september.

Alle lag som får tildelt treningstid og som takker ja vil bli fakturert kr. 790,- i administrasjonsgebyr.

Dette må betales innen fristen ellers vil treningstiden tilbys andre lag som ønsker den. Administrasjonsgebyret vil ikke bli refundert dersom man i løpet av treningsperioden sier fra seg sin treningstid. Dette pga stor pågang og flere tilfeller av uutnyttet treningstid.

Treningstiden tildeles for perioden september 2024 til ut april 2025.

Treningstidene strekker seg fra kl. 16.00 til kl. 22.00, men hvor mange timer vi har varierer fra skole til skole.

Lag som ønsker treningstid til flere grupper må sende én søknad pr gruppe. Lag som ønsker to sammenhengende timer må spesifisere dette i søknaden. Vi kan dessverre ikke love at vi klarer å innfri alle ønsker, da vi prioriterer at alle som søker skal få minimum 1 time treningstid i uken.